czwartek, 6 lutego 2014

talent typograficzny


Odkryłam geniusza! Kiss Zsombor, bo o nim mowa, to młody projektant z Węgier. Posiada ogromne wyczucie kompozycji, niezwykłą kreatywność (szeroki wachlarz różnych projektów), umiejętność tworzenia znaków i, rzadko spotykaną tej miary, smykałkę do liter! Aż chciałoby się opublikować i unaocznić wszystkie jego prace, ale z przyczyn zdroworozsądkowych pozostaje mi odesłać czytających do źródła, z którego obrazki zaczerpnęłam: http://kisszsombor.com/. Projekty zwykle nie ograniczają się do jednego pomysłu, ale rozpatrywane są w kilku wersjach. Wszystkie są starannie dopracowane i mają atrakcyjną wizualizację. W notce, kontynuując poprzedni wątek o winach, skupię się na tym, co szczególnie mnie interesuje - etykietach; niech mówią ilustracje:




 











 






 












... i kto nie zgodzi się z tytułem posta? Szafowanie literą na wszystkie strony, a do tego eleganckie etykiety nawet z kilku kresek czy bazgrolenia kredką? Nikogo nie zdziwi fakt, że na swoim koncie ma już sporo nagród i udział w wielu wystawach. Jest z czego brać przykład.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz