To samo studio jest również autorem etykiet dla marki Adamantinos. Graficzna idea koncentruje się na diamencie. Wysmakowane efekty druku, nawiązują do odbić, blasku. Złoto i srebro do bogactwa, a geometria do struktury tego niezwykłego kamienia. Prostota i minimalizm charakteryzujący ten projekt, wyraża niesamowitość przemiany surowców z winnic, w jasny płyn posiadający szczególną wartość.
Ostatni przykład autorstwa Noon design to Olvios. Według starożytnych Greków, to wszystko to, co czyni człowieka szczęśliwym. Tak jak puch dmuchawca, znika z najmniejszym wiatrem, tak samo szczęście - trwa krótko. Z tego powodu należy cieszyć się każdą chwilą.


Na koniec - australijskie studio Co. Andrew Leembruggen to producent wina, twórca marki Andevine. Jako debiutant branżowy chciał pokazać swoją historię - holenderskie korzenie z australijskim wychowaniem. Projektanci ze studia CO, odpowiadając na wskazanie zleceniodawcy, łączą graficznie dwa odległe światy. Przywołują stylistykę malarstwa holenderskiego ukazując na czarnym tle bogate kolorystycznie, obfite dary natury. Wszystko to jest jedną z belek litery A, której druga część wygląda jak drewniana, podtrzymująca owoce konstrukcja.


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz