piątek, 6 grudnia 2013

słodka kraina






 

W dniu św. Mikołaja, niech tradycji stanie się zadość, pokażmy coś dziecięcego, słodkiego i dobrego. Już jakiś czas temu natrafiłam na realizację Candy Land, autorstwa londyńskiego studia Brand Opus. Dla całej rodziny produktów, powstały kolorowe, wesołe opakowania. Każdy rodzaj słodyczy to odmiennie stworzona kraina, choć cała seria produkcyjna składa się na cukierkowy świat. Idea ta wyrażona jest w formie mapy i spójnie łączy się ze znakiem firmowym, którym jest statek powietrzny, mający dostarczać dzieciom cukierki ze wszystkich tych krain. Stylistyka, którą posłużyli się graficy zachęca do słodkich wybryków i kontynuowania zabawy z wyobraźnią.  Znak, z obłymi literami, będącymi nazwą firmy, umieszczony jest na przedzie każdej torebki słodyczy. Branża słodyczy to konkurencja wysokiego szczebla, ale podejrzewam, że zarówno oczy, jak i rączki dzieci trafią do barwnego świata żelków, gum i galaretek!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz